لوازم تحریر, مقاله

آشنایی با انواع برچسب ها

انواع برچسب ها

مقدمه

آیا به دنبال یک هدیه زیبایید که علاوه بر کم هزینه بودن، برای دانش آموز نیز ارزشمند باشد؟ آیا به دنبال هدایایی هستید که با آن دانش آموزان یا فرزندان خود را برای رسیدن به موفقیت های بیشتر تشویق کنید؟ برچسب ها پیشنهاد ما برای شماست. برچسب ها از نظر دانش آموزان بسیار دوست داشتنی هستند و انها می توانند با دریافت آن، نتیجه تلاش خود را ببینند. برچسب ها نیز دارای انواع بسیار زیادی می باشند که هر کدام برای یک نوع موفقیت و پیشرفت مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع برچسب ها آشنا کنیم و خصوصیات هر کدام را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

در این مقاله می خوانید؛

  • برچسب ها ؛ هدایایی ارزشمند برای کودکان
  • فواید دریافت انواع برچسب ها
  • انواع برچسب ها
  • #۱ انواع برچسب ها : برچسب های حیوانات
  • #۲ انواع برچسب ها : گل ها و کاکتوس ها
  • #۳ انواع برچسب ها : هیولاهای کوچک
  • #۴ انواع برچسب ها : برچسب های روی رول
  • #۵ انواع برچسب ها : برچسب Bitmoji (به صورت سفارشی)

برچسب ها ؛ هدایایی ارزشمند برای کودکان

برخی اوقات دانش آموزان نیاز به تشویق شدن دارند تا احساس غرور و موفقیت کنند. از همین رو معلمان می توانند تدابیری را برای تشویق آنها بی اندیشند. یکی از راه های فوق العاده برای تشویق دانش آموزان، دادن برچسب هایی مانند برچسب های “صد افرین” و “هزار آفرین ” به آنها است. این برچسب ها نشان دهنده یک کار خوب دانش آموز می باشد و او می تواند آنها را به والدین خود نشان دهد. این امر در افزایش اعتماد به نفس کودک نقش بسزایی دارد، زیرا کودکان برای تشویق، به هدایای واقعی علاقه بیشتری دارند تا هدایای دیگر.

شما نیز می توانید کاری کنید که اگر تعداد این برچسب ها به ۱۰ عدد رسید، یک هدیه بزرگ تر مانند یک جامدادی ، خودکار ، خودنویس ، روان نویس ، مداد ، دفتر ، کتاب و … را برای آنها در نظر بگیرید. به این شیوه شما دانش آموزان را به دریافت تعداد بیشتری از از انواع برچسب ها تشویق می کنید.

انواع برچسب ها

دادن جوایزی مانند برچسب به کودکان در روند پیشرفت آنها تاثیر زیادی دارد.

فواید دریافت انواع برچسب ها

در واقع برچسب های  برای معلمان بسیار مقرون به صرفه تر است، زیرا به راحتی می توان آنها را به صورت عمده خریداری کرد. حتی می توانید برچسب های قابل چاپ را به صورت آنلاین پیدا کرده و روی کاغذهای چسبدار چاپ کنید.

وجود برچسب ها علاوه بر آنکه برای کنار آمدن با مشکلات رفتاری کودکان مناسب است، بلکه شما به کمک آنها به سادگی می توانید از دانش آموزان خود همکاری بیشتری را دریافت کنید و کلاسی بسیار کارآمد داشته باشید.

جالب است بدانید که از این طریق دانش آموزانی که معمولاً افرادی ساکت در کلاس بوده اند و کاری را انجام نمی دادند، به فعال بودن تشویق می شوند و به همان اندازه برچسب خواهند گرفت.

البته هر اندازه که دانش آموزان زرنگ در کلاس خوب عمل کنند و هرچه بیشتر به خواسته خود برسند، گاهی کار دانش آموزان خجالتی را برای موفقیت دشوار می کند.

انواع برچسب ها

آیا شما می دانید که فقط دیدن یک برچسب روی کاغذ می تواند روز یک دانش آموز را زیبا کند؟ برچسب ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند که در اینجا شما را با چند تا محبوب ترین آنها آشنا می کنیم.

#۱ انواع برچسب ها : برچسب های حیوانات

دانش آموزان شما علاقه زیادی به برچسب حیوانات دارند و از همه بهتر، قابلیت استفاده مجدد دارند. بنابراین دانش آموزان می توانند آنها را روی میز، پوشه ها و موارد دیگر بچسبانند. شما با خرید این بسته ۴۰۰ برچسب با قالب خوب کتاب دریافت خواهید کرد.

انواع برچسب ها

نمونه ای از برچسب های حیوانات

#۲ انواع برچسب ها : گل ها و کاکتوس ها

برچسب کاکتوس ها در حال حاضر واقعاً محبوب هستند و این برچسب ها انگیزه های خوبی را برای دانش آموزان ایجاد می کنند. آنها همچنین اطلاعات بیشتری را نیز در مورد گیاهان به دست می آورند.

انواع برچسب ها

نمونه ای از برچسب گل ها و کاکتوس ها

#۳ انواع برچسب ها : هیولاهای کوچک

این برچسب های “صد آفرین” که به دانش آموزان تعلق می گیرند، دیگر قدیمی شده اند و محبوبیت خود را از دست داده اند زیرا که کسل کننده به نظر برسند. این برچسب ها نکته خوبی که دارند این است که شما می توانید هنگام دریافت سفارش خود آنها را شخصی سازی کنید تا همانطور که می خواهید برای شما زده شود.

#۴ انواع برچسب ها : برچسب های روی رول

این مجموعه برچسب ها به مانند چسب های کوچک خود را نشان می دهند و هر تکه از برچسب ها که می خواهید را می توانید از آنها جدا کنید و به دانش آموزان خود بدهید. این برچسب ها موجب بالا رفتن سطح دانش آموزان و افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. در این رول شما ۱۰۰۰ عدد برچسب را دریافت خواهید کرد.

انواع برچسب ها

نمونه ای از برچسب های روی رول

#۵ انواع برچسب ها : برچسب Bitmoji (به صورت سفارشی)

خود شما نیز به تنهایی می توانید این مدل برچسب ها را درست کنید یا از شخص دیگری بخواهید که تولید آنها را برای شما انجام دهد. این آواتار ها یک روش خوب برای ایجاد یک حالت خوب و به اشتراک گذاشتن آن با دانش آموزان است. هر صفحه با حداکثر شش آواتار مختلف قابل تنظیم است.

انواع برچسب ها

#۶ انواع برچسب ها : برچسب های ایموجی

با این برچسب های ایموجی می توانید آنچه را که واقعاً احساس می کنید، نشان دهید. این برچسب ها با قطر دو اینچ بزرگترین برچسب های موجود برای هدیه می باشند. هر مجموعه از این برچسب ها شامل ۱۰ رول با ۶۰ طرح مختلف است.

نتیجه گیری

به هر دانش آموز یک آلبوم برچسب دهید تا در طول دوره سالانه تحصیلی آن را حفظ کند. خودتان می توانید آنها را بسازید و می تواند به همان سادگی یا با جزئیات که می خواهید، باشند. همانطور که به هر کودک یک برچسب را پاداش می دهید، او آن را در آلبوم خود می چسباند و به ازای جمع آوری ۱۰ مورد از آنها می تواند یک هدیه مخصوص را دریافت کند. حال دانش آموزان انتخاب می کنند که آیا می خواهند مقدار برچسب های جمع شده را در ازای هدیه به معلم خود تحویل دهند یا آنها را برای خود نگه دارند. شما برای دریافت انواع برچسب های زیبا می توانید با ما تماس بگیرید تا مدل های مختلفی را برای شما ارسال کنیم.

انواع برچسب ها

ما در اینجا شما را ببا برچسب ها و تاثیرات مثبت آن روی کودکان آشنا کردیم.

کلام عادل افزار

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد برچسب ها، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با معرفی انواع برچسب ها در خدمت شما بودیم و متوجه شدیم که هر کدام دارای خصوصیاتی بوده و در چه قالب های مختلف عرضه می شوند. همینطور متوجه شدیم این برچسب ها برای تشویق دانش آموزان بسیار مناسب بوده و هدایایی کم هزینه و ارزشمند می باشند. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد انواع برچسب های دخترانه وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید. حتی می توانید برای سفارش هر کدام که می خواهید با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.