لوازم تحریر, مقاله

۶ خمیر بازی برتر جهان را از ما بخواهید

انواع خمیر بازی

مقدمه

آیا به دنبال بازی مناسبی برای کودکان خود هستید تا انرژی آنها را تخلیه کنید؟ آیا می خواهید مهارت های ذهنی و حرکتی کودکانتان پیشرفت کند؟ ما به شما استفاده از خمیر های بازی را پیشنهاد می کنیم. خمیر های بازی علاوه بر آنکه موجب آرامش کودک است، بلکه موجب بروز خلاقیت کودک و سرگرم شدن وی نیز می شود. خمیر های بازی که اکثراً از مواد ایمنی ساخته شده اند، دارای انواع بسیار زیادی هستند که از همین رو ما در اینجا می خواهیم شما را با انواع خمیر بازی آشنا کنیم و ویژگی های هر کدام را برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

انواع خمیر بازی

کودکان در سنین پایین تر علاقه بسیار زیادی به لمس اشیا دارند و به نوعی به وسیله لمس آرامش زیادی پیدا می کنند. حال شما والدین باید تدبیری بی اندیشید تا مهارت های حرکتی آنها رشد پیدا کند. یکی از راه های رشد و پیشرفت مهارت های حرکتی کودکان بازی کردن با خمیر بازی می باشد. آنها علاوه بر آنکه سرگرم می شوند بلکه خلاقیت خود را نیز بروز می دهند. همانطور که در بالا گفته شد، خمیر های بازی از انواع بسیار زیادی تشکیل شده اند که ما در اینجا شما را با ۶ تا از پر طرفدار ترین آنها آشنا می کنیم.

انواع خمیر بازی

ما در این جا شما را با انواع خمیر های بازی کودکان آشنا می کنیم.

#۱ انواع خمیر بازی : خمیر بازی Sweet Shoppe

مارک : Play-Doh

رنگ قهوه ای

وزن مورد ۵۱۵ گرم

درباره این خمیر:

این خمیر یکی از با کیفیت ترین خمیر های بازی برای کودکان محسوب می شود که برای کودکان در هر سنی مناسب است. این خمیر با استفاده از مواد ایمن ساخته شده است و از نظر کیفیت و دوام تست شده است و کودک شما به راحتی می تواند با آنها بازی کند. این خمیر بازی شامل ۴ قطعه برای ایجاد کوکی های دایره ای، مربعی، ستاره ای و قلبی شکل می باشد. علاوه بر این موارد، وردنه بافتی این سبک به شما این امکان را می دهد تا الگوهای سرگرم کننده ای را ایجاد کنید. قطعه دیگری که در این بسته خمیر بازی وجود دارد، قطعه اکسترودر فشار دهنده است که شما با آن می توانید کوکی های ساندویچی جالبی را ایجاد کنید.

#۲ انواع خمیر بازی : Play Date Party

مارک : Play-Doh

چند رنگ

وزن مورد ۲.۵ کیلو

محدوده سنی (توضیحات) ۳۶ ماه تا ۱۰ ساله

یکی از هدف های آموزشی این برند خمیر بازی، تقویت مهارت های خلاقانه کودکانتان در ایجاد اشکال خمیری می باشد.

درباره این  خمیر:

این برند خمیر بازی به کودکان شما اجازه می دهد تا به راحتی از تخیل خود استفاده کنند و تمام اشکالی که می خواهند را به کمک خلاقیت خود ایجاد کنند. بسته های این نوع خمیر بازی، مجموعه ای از ابزارهای اساسی انواع بازی ها را شامل می شوند. مجموعه های نمایش دارای مضامین مختلفی هستند و نقش های خلاقانه زیادی را ارائه می دهند.

انواع خمیر بازی

#۳ انواع خمیر بازی : خمیر بازی Makin’ Mania

مارک بازی :kitchen Creations

رنگی : چند رنگ

وزن مورد ۲۵۰ گرم

محدوده سنی (توضیحات) ۳۶ ماه تا ۱۰ سال

درباره این مورد:

این نوع خمیر نقش بسیار موثری در پرورش مهارت های حرکتی افراد دارد. قطعات فرم دهنده و فشار دهنده این بسته شاهکارهای بسیار جالبی را مانند رشته های ماکارانی ایجاد می کنند و با توجه به دیگر قالب های این بسته می توانید اشکال زیبایی را بسازید. ابزار این بسته شامل نودل ساز، ۴ عدد دیسک رشته، قالب کتاب ، برش لازانیا، کاسه، بشقاب، برش دهنده، چاقو، غلتک، چنگال و ۵ قوطی می باشد.

#۴ انواع خمیر بازی : خمیر بازی Non-Toxic

مارک بازی : Play-Doh Basic Fun

رنگ : قرمز و آبی

وزن مورد ۵۰۰ گرم

درباره این خمیر:

این خمیر موجب پرورش مهارت های خلاقانه کودک می شود.

بچه ها می توانند ۱۰ شکل مختلف را توسط این دستگاه های فشار دهنده، بسازند. کوکان می توانند اهرم را فشار دهند تا رشته های جالبی را ایجاد کنند. سپس می توانند اسکواش بزنند، صاف کنند، رول کنند و ساخته های خود را به هر آنچه تصور می کنند، قالب بزنند. این مجموعه فقط دارای یک یا دو رنگ می باشد.

اگر می خواهید یک بازی سرگرم کننده را به کودکان خود هدیه دهید. این بسته می تواند گزینه خوبی برای شما باشد زیرا علاوه بر سرگرم کردن انها، می تواند خلاقیت آنها را نیز بر انگیزد.

انواع خمیر بازی

#۵ انواع خمیر بازی : Play-Doh Frozen

مارک بازی : Play-Doh

رنگ قهوه ای

وزن بسته ۵ کیلو

محدوده سنی (توضیحات) ۳۶ ماه تا ۱۰ سال

درباره این مورد

کودکان می توانند انواع دسرهای یخ زده را درست کنند و با آنها بازی کنند. این امر در گسترش تخیل آنها تاثیر بسزایی دارد.

همانطور که در عکس زیر می بینید این بسته شامل قطعاتی می باشد که در زیر شما را با آنها آشنا می کنیم.

این بسته شامل قالب پاپ یخی، ۲ مخروط ، ۲ کوکی، ۴ چوب، ابزار خامه زده شده با ریل، غلتک بافتنی، کوک گربه ای، ۲ پایه، ۲ کارت دستورالعمل و ۷ قوطی ترکیب مدل سازی می باشد.

نکته: فراموش نکنید که این بسته برای کودکان بالای ۳ سال می باشد.

#۶ انواع خمیر بازی : Play-Doh B5520

سبک: Doctor Drill ‘n Set

مارک بازی : Play-Doh

رنگ: همه رنگ

وزن بسته : ۸۰۰ گرم

درباره این مورد

این بسته خمیر بازی یک مجموعه دندان پزشکی است که کودکان می توانند با آنها بازی کنند.

کودکانتان می توانند با قالب های دندان، دندان های جالبی را ایجاد کنند و همچنین می توانند با آن خمیر ها خمیر دندان های جالبی را درست کنند.

انواع خمیر بازی

خوشحالیم که شما را با انواع خمیر بازی آشنا کردیم.

کلام نوشت ابزار عادل

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد خمیر های بازی، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با بررسی انواع خمیر بازی ها در خدمت شما بودیم و با خصوصیات هر کدام آشنا شدیم و متوجه شدیم که این خمیر ها چه تاثیری در رشد مهارت های کودکان دارند. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد انواع خمیر بازی اسلایم و انواع خمیر بازی ژله ای وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید. حتی می توانید برای ساخت انواع خمیر بازی خانگی با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.