طراحی سه بعدی, لوازم تحریر, مقاله

۹ دفتر های اداری ویژه کارکنان

انواع دفتر های اداری

مقدمه

آیا به دنبال یک دفتر مناسب برای محیط کاری خود می باشید؟ آیا به دنبال دفترهایی برای ست کردن آنها با محیط کاری خود هستید؟ ما راه حل هایی را خدمت شما ارائه می دهیم. در عصر دیجیتال، ضبط افکار و ایده های خود به صورت مکتوب و آنالوگ می تواند تغییر بسیار موثری را در روند پیشرفت شما داشته باشد و حتی به شما کمک می کند تا روشن تر و آزادتر فکر کنید. به ویژه در مواقع استرس شدید و اضطراب شما می توانید به راحتی افکار خود را روی کاغذ پیاده کنید و نگران تلمبار کردن آنها در ذهن خود و درست شدن دقدقه فکری برای خود نباشید. دفترهای اداری که منبع خوبی برای ایده های شما هستند، از انواع بسیار زیادی تشکیل شده اند که از همین رو ما در اینجا می خواهیم شما را با چند تا از برترین دفتر های اداری آشنا کنیم.

دفتر های اداری

یک دفتر با کیفیت بالا ماندگاری بیشتری دارد و به افزایش خلاقیت و بهره وری شما کمک می کند. وقتی به دنبال دفتری برای نوشتن ایده های خود هستید، به وزن و جنس کاغذ توجه کنید. یک دفتر با حلقه های دوقلو به دوام دفتر شما کمک می کند و باعث می شوند تا دفتر های یادداشت شما مدت طولانی تری در اختیار شما بمانند. علاوه بر این موضوع جنس کاغذ نیز بسیار تاثیرگذار می باشد و این در حالی است که اگر وزن کاغذ ۷۰ گرم یا بالاتر باشد، معمولاً دفتر شما ضخیم تر و با دوام تر است. بیشتر دفترهای یادداشت دارای ورق های مشبک، آستر دار، نقطه ای یا خالی هستند. از آنجایی که انواع انها بسیار زیاد است ما در اینجا بهترین دفتر های اداری را برای شما گردآوری کرده ایم که این مورد در عملی کردن ایده هایتان به شما کمک می کند.

انواع دفتر های اداری

ما در اینجا می خواهیم شما را با انواع دفتر های اداری و خصوصیات آنها آشنا کنیم.

#۱ دفتر های اداری : دفترچه Leuchtturm1917 مدل Medcor Hardcover A5

این برند یک سیستم هوشمند برای مدیریت تکالیف و وظایف شما است. دفتر های مختلفی برای یادداشت کردن وجود دارد، اما دفترچه یادداشت Leuchtturm1917 با یک لیست از محتویات و صفحات شماره دار، یک تجربه مناسب را به شما هدیه می دهد. این دفتر دارای ۲۴۹ صفحه کاغذ نقطه ای می باشد که با یک اتصال، به یک دیگر دوخته شده اند و به صورت الاستیک پوشانده می شوند. همچنین صفحه این دفتر برچسب هایی را برای برچسب گذاری دارد. جلد این نوع دفتر از ۲۱ رنگ مختلف تشکیل شده که شما می توانید هر کدام که را خواستید، انتخاب کنید. Leuchtturm1917 قبلاً با رایدر کارول، بنیانگذار رسمی Bullet Journal، برای ایجاد یک دفتر یادداشت تخصصی همکاری کرده است.

انواع دفتر های اداری

#۲ دفتر های اداری : دفتر رودیا (Rhodia Meeting Book)

اگر شغل شما به جلسات زیادی نیاز دارد، داشتن دفتر های اداری مخصوص یادداشت ها و اهداف به شما کمک می کند تا نکات اصلی خود را در آنها یادداشت کنید. دفتر Rhodia مانند یک دستیار و مدیر اجرایی به شما کمک خواهد کرد و موجب هضم جلسات و بحث های فکری در محل کار شما می شود. این دفتر معمولاً از ۸۰ برگ تشکیل شده  است و در هر ۸۰ برگ، بخش هایی برای ثبت تاریخ، یادداشت ها و اقدامات خود وجود دارد تا شما بتوانید ایده ها و کارهای خود را کاملاً منظم نگه دارید. دوقلو است که نه تنها ورق زدن آن را آسان می کند، بلکه از هم پاشیدن برگه های آن نیز مقاوم است. این پوشش همچنین روکش دار و ضد آب است، پس به راحتی آسیب نمی بیند.

انواع دفتر های اداری

نمونه دفتر رودیا

#۳ دفتر های اداری : دفتر های Muji B5

شما با صرف یک هزینه پایین، می توانید پنج دفترچه یادداشت Muji با اندازه B5 در این بسته مناسب برای خود تهیه کنید. اینها به دلیل مقرون به صرفه بودن، سبک بودن و داشتن کیفیت مناسب، دفترهای عالی برای شما می باشند. این دفتر های اداری دارای حداقل اتصالات است و یک پوشش قهوه ای را ارائه می دهد. آنها کمی کوچکتر از دفتر های آمریکایی هستند و فقط ۳۰ ورق دارند. اما کیفیت کاغذ آنها عالی، صاف و مقاوم در برابر پاره شدن است. در واقع، بدون نگرانی در مورد انتقال مرکب به کاغذ پشتی، قادر خواهید بود از بیشتر قلم های آبنما بر روی این کاغذ استفاده کنید. صحافی های چسب خورده آنها زیاد می باشد و ماندگاری بیشتر این دفتر را رقم خواهد زد.

انواع دفتر های اداری

#۴ دفتر های اداری : دفتر کلاسیک ضخیم Lemome (بهترین چرم)

یک دفتر چرمی مانند یک دفتر یادداشت Lemome Thick Classic گزینه خوب و محکمی را برای شما ایجاد می کند. پوشش با دوام این دفتر به خوبی اطمینان حاصل می کند که یادداشت های شما همیشه محافظت می شوند و این در حالی است که حلقه قلم الاستیک به راحتی ابزار نوشتن شما را در دسترس نگه می دارد و شما می توانید قلم خود را به آن متصل کنید. این دفتر با ۱۸۰ صفحه ضخیم و ممتاز، بسیار محکم است و با بیشتر قلم ها (به جز قلم های آبنما) می توان روی آن نوشت. این دفتر دارای یک جیب نیز می باشد که برای نگهداری کارت های بازرگانی، رسیدها و سایر یادداشت های کوچک مناسب است.

انواع دفتر های اداری

#۵ دفتر های اداری : دفتر حلقه دوقلوی Campus (بهترین دوام)

دفتر حلقه دوقلوی Campus دفتر های معمولی هستند، اما از لحاظ کارایی بهترین می باشند. این دفتر به اندازه کافی بادوام است و شما می توانید تمام ایده ها و یادداشت های جلسه خود را در انها بنویسید. این دفتر یک پوشش کاغذی ضخیم دارد که به راحتی خم نمی شود و اتصال حلقه ای دوقلو آن باعث جدا نشدن صفحه ها از یکدیگر است. این دفتر در ابعاد ۷.۵ در ۱۰ ارائه شده و شامل ۷۰ برگ کاغذ صاف و خطی با وزن ۷۰ گرم بر متر است که جزو ضخیم ترین کاغذ ها می باشد. همچنین هر صفحه شامل بخش هایی است که تعداد و تاریخ یادداشت های شما را نشان می دهد. رنگ های جلد این دفتر ها معمولاً از قرمز، سبز، آبی و قهوه ای تشکیل می شوند.

انواع دفتر های اداری

نمونه ای از دفتر دفتر کامپوس

#۶ دفتر های اداری : Rocketbook Smart (سازگار با محیط زیست)

این دفتر به علت سازگاری مناسبی که با محیط زیست دارد، جزو بهترین دفتر های تولید شده و جالب تر از آن، قابل استفاده مجدد بودن آن است. این دفتر بیشتر برای افرادی که می خواهند بارها و بارها از یک دفترچه یادداشت استفاده کنند، عالی است. همچنین این دفتر یک کاغذ پلی استر مخصوص دارد (که شباهت زیادی به کاغذ دارد) که می توانید با قلم ها و نشانگرهای حساس به گرما روی آن بنویسید. شما با برنامه Rocketbook می توانید از یادداشت های خودتان عکس بگیرید و آنها را در یک سرویس ذخیره سازی مانند Google Drive ، Dropbox یا Evernote بارگذاری کنید. بعد از اینکه یادداشت های خود را ذخیره کردید، می توانید با پاک کردن صفحه با حوله مرطوب، مجدداً از آن استفاده کنید.

نکته

دفتر Everlast گران ترین قیمت را در بین دفتر های یادداشت دارد، اما خرید این دفتر یک مورد سرمایه گذاری برای کار محسوب می شود که می توانید از آن استفاده کنید.

دفتر های اداری

#۷ دفتر های اداری : دفترچه یادداشت Rhodia Dot

وقتی می خواهید یادداشت ها یا ایده های خود را بنویسید، ممکن است به دنبال دفتر یادداشتی باشید که ورق زدن صفحات آن آسان تر باشد، از این رو رودیا می تواند بهترین انتخاب شما باشد. رودیا، برخی از بهترین دفتر های اداری را در صنعت نوشت افزار تولید می کند که مورد علاقه هنرمندان و نویسندگان بسیار زیادی نیز است. ضخامت این کاغذ۸۰ میلی بوده و بسیار صاف و روشن می باشند که با جوهرهای مرطوب قلم های آبنما نیز می توان به روی آنها نوشت.

به علاوه، این دفتر شامل چند ویژگی با کیفیت دیگر نیز می باشد. به عنوان مثال پوشش از قبل تا شده به شما این امکان را می دهد که بدون ایجاد خطوط ناهموار، ورق های عقب را تا کنید. علاوه بر آن داشتن یک جلد مقوایی سفت نیز از ویژگی های مفید آن است، زیرا نوشتن را برای شما آسان می کند.

#۸ دفتر های اداری : مارپیچ شبکه توری Miliko (بهترین مشبک)

Miliko دارای سبک های متنوعی است، اما در طرح دفتر مربع شکل جایگزینی برای گزینه های استاندارد، خطی یا نقطه دار ارائه می دهد. نوت بوک A5 که دارای گالینگور ضد آب و شفاف است، دارای کاغذ سفید قابل بازیافت بدون اسید ۸۰ گرمی است که بسیار با کیفیت ساخته شده. دفتر های توری مربعی یکی دیگر از عالی ترین دفتر های این سبک است که دارای خطوط حاکم برای تراز کردن نقاشی ها و یادداشت های شما می باشند. این بسته دارای دو دفتر است که هر کدام ۱۶۰ صفحه دارند.

انواع دفتر های اداری

#۹ دفتر های اداری : Midori MD Note (بهترین سبک ژاپنی)

مارک های لوازم التحریر ژاپنی برخی از قلم ها و دفترچه های با کیفیتی را ارائه می دهند و Midori نیز از این قاعده مستثنی نیست. دفتر MD حاوی کاغذی صاف و خطوط ضخیم، برای یادداشت برداری راحت است. شما می توانید یادداشت های خود را آزادانه سازماندهی و برش دهید. این دفتر یک نوع کار مینیمالیستی است که برای راحتی کار شما طراحی شده است. این دفتر روکش ندارد که باعث آسان باز شدن آنها می شود.

انواع دفتر های اداری

این دفتر ژاپنی می باشد

سوالات متداول

به نظر شما سبک های مختلف دفتر های اداری کدامند و کدام یک بهترین است؟

سبک مناسب به نیازهای شما بستگی دارد، خواه شما به دنبال دفتری با صفحات بیشتر می باشید و خواه شما به یک دفتر با دوام برای کار خود نیاز دارید. در اینجا برخی از اصلی ترین موارد که باید در نظر گرفت را با یکدیگر مرور می کنیم:

  • مشبک : به نظر می رسد، سبک مشبک مانند کاغذ گرافیکی (یا برخی از تغییرات مربع های کوچک)، برای کسانی که دوست دارند طراحی کنند یا نقاشی کنند بسیار ایده آل است.
  • خط چینی کاغذ ها : افرادی که به دنبال نظم در نوشته خود هستند به این مورد دقت می کنند.
  • وجود برچسب هایی : مانند تقویم، شمارش صفحه و موضوع در بالای صفحه
  • وجود ورق های خالی : برای کسانی که هیچ محدودیتی نمی خواهند.

چه چیزی باید در مورد صحافی دفتر های اداری بدانیم؟

نوع صحافی دفتر های اداری می تواند در ماندگاری یک دفترچه یادداشت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، می تواند تعیین کند که صفحات به صورت صاف باز شوند و یا اینکه می توان به کمک آنها تشخیص داد که یک صفحه پایدار می ماند یا به راحتی پاره می شود. صحافی دارای دو سبک اصلی است.

  1. صحافی دوخته شده 
  2. صحافی چسبی

صحافی چسبی به طور معمول طول عمر بیشتری نسبت به سبک دوخته شده ارائه می دهد. همچنین لبه های صافی دارد که موجب زیبایی ظاهری دفتر نیز می شود. ولی به کمک سبک مارپیچ شما می توانید دفترچه یادداشت را راحت تر باز کنید و هر بار روی یک صفحه تمرکز کنید.

آیا وزن کاغذ دفتر مهم است؟

در نظر گرفتن وزن کاغذ یک دفتر کار مهمی است. زیرا در صورت نازک بودن ورقه، جوهر از کاغذ عبور می کند و کاغذ دیگری را نیز کثیف می کند. یک روش مفید برای تعیین وزن کاغذ این است که ببینید GSM یک دفتر (گرم در متر مربع) چه عددی را نشان می دهد. کاغذ های معمولی تقریباً در حدود ۷۵ گرم در متر هستند.

انواع دفتر های اداری

ما خوشحالیم که با معرفی دفتر ها و به اشتراک گذاشتن عکس های دفتر اداری در خدمت شما بودیم

کلام نوشت ابزار عادل

امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد دفتر اداری، به دست آورده باشید. ما در این مقاله با بررسی انواع انواع دفتر های اداری در خدمت شما بودیم و شما را با مدل ها و خصوصیات آنها آشنا کردیم و همینطور متوجه شدیم که دفت کار یکی از ضروری ترین ابزار لازم برای شما در محل اداره می باشد، زیرا به کمک آن می توانید ذهن خود را تخلیه کنید. از شما دعوت می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد دفتر ثبت نامه های اداری و همچنین دفتر اندیکاتور نامه های اداری وارد سایت ما شده و از دیگر مقالات ما نیز دیدن فرمایید. حتی می توانید برای خرید نیز با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.